ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ (№337/220)

№337/220                                                                   «23 » Лютого 2017 року

Генеральному прокурору України
Луценку Ю.В.

Голові Служби безпеки України
Грицаку В.С.

Міністру внутрішніх справ України
Авакову А.Б.

Главі Спеціалізованої антикорупційної прокуратури
Холодницькому Н.І.

Директору Національного антикорупційного бюро України
Ситнику А.С.

Головному військовому прокурору України
Матіосу А.В.

Голові Державної фіскальної служби України
Насірову Р.М.

Голові Державної аудиторської служби України
Гавриловій Л.В.

Голові Одеської обласної державної адміністрації
Степанову М.В.

Депутатське звернення в порядку ст. 16
Закону України “Про статус народного депутата
України”

 

Депутатське звернення

 Захворюваність мешканців регіону на туберкульоз, ВІЛ/гепатити, відсутність можливості своєчасно отримати медичні препарати онкологічнохворими пацієнтами, хворими на цукровий діабет, належне функціонування медичних закладів області – одне з першочергових,  особливо важливих і проблемних питань, що перебувають сьогодні на моєму Порядку денному як громадянина, народного депутата, батька, потребують своєчасного вирішення і контролю.

Щодо порушення безпосередньо підпорядкованим голови Одеської обласної ради Урбанського А.І.: керуючим справами апарату Одеської обласної ради Третьяковою Л.Г. трудового законодавства України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про доступ до публічної інформації”, маніпуляцій із розміщенням інформації на офіційному веб-сайті Одеської обласної ради  мною неодноразово були направлені депутатські звернення на адреси НАБУ, Національного агентства України з питань державної служби, Генеральної прокуратури України, СБУ (додатки зазначені нижче).

Керівники вищезазначених органів, посилаючись на нормативно-правові акти та Закон України “Про місцеве самоврядування” повідомили, що це  компетенція голови Одеської обласної ради Урбанського А.І.  Голова Одеської обласної ради на мої депутатські звернення щодо порушення з боку Третьякої Л.Г., проінформував, що “… згідно із пунктом 2.2. Положення про апарат обласної ради, затвердженого розпорядженням обласної ради від 31 жовтня 2016 року № 1074/2016-ОР, (яке з’явилося “обратним числом” одразу  після мого  депутатського звернення від 28 жовтня 2016 року № 337/155-1),  з питання, зазначеного у Вашому депутатському зверненні, порушень не встановлено”.

Проте , станом на 18 листопада 2016 року на офіційному веб-сайті Одеської обласної ради жодних матеріалів про роботу постійної комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики у публічному доступі не було. Питання недодержання чинного діючого законодавства України в частині  оприлюднення інформації про  роботу вищезазначеної комісії  було порушено одним із моїх помічників на засіданні даної комісії 11 листопада 2016 року під час розгляду  питання “Різне”  перед заступником голови комісії Коваліш І., проте, відображення у протоколі засідання комісії, даного питання немає. Заступник голови комісії Коваліш І.В. повідомила, що всі матеріали за результатами засідань роботи цієї комісії своєчасно направляла до апарату Одеської обласної ради.

Порушення Положення Про постійні комісії Одеської обласної ради VII скликання постійними комісіями з питань охорони здоров’я та соціальної політики, з питань бюджету, фінансово-економічної політики та банківської діяльності,  невиконання  розпорядження Одеської обласної ради від 10 лютого 2016 року № 46/2016-ОР “Про забезпечення виконання  Закону України “Про доступ до публічної інформації” в апараті обласної ради” свідчить про   неспроможність голови  Одеської обласної ради забезпечити додержання своїми підпорядкованими працівниками, а також деякими депутатами обласної ради як діючого законодавства України, так і  положень Регламенту – правової основи діяльності депутатів обласної ради. Обласна рада, її органи та депутати, здійснюючи свої повноваження, повинні поєднувати державні та місцеві інтереси, постійно вивчаючи громадську думку. Проте, вищезазначені факти позбавили  громадян умов для обговорення проектів рішень ради з найважливіших питань місцевого значення.

Аналіз діяльності даних комісій після отримання лише наприкінці 2016 року наданих копій матеріалів про роботу вищезазначених комісій, свідчить про “непрозору  фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету”,  а разом із  фактом  щирого привітання колеги по депутатському корпусу і передачі специфічного подарунку у сумі 15 тис. американських доларів депутатом Одеської обласної ради Коваліш І.В,яка тимчасово не працює, проте, роботою якої у постійній комісії керує колега по партії Нестеренко І., від імені голови Одеської обласної ради Урбанського А.І. свідчить про те, що заступник голови постійної комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики Коваліш І.В. (ПП “Опозиційцний блок”)  здійснює тиск на керівництво в процесі прийняття рішень в інтересах того чи іншого політичного  угруповання. Необхідно зазначити залишеними поза уваги  порушення, які мали місце стосовно процедури представлення і самого нагородження  депутатів від ПП “Опозиційний блок” з нагоди 16-ої річниці Дня місцевого самоврядування, серед яких Почесною відзнакою Одеської обласної ради нагороджена Коваліш І.В. у тому числі.

На підставі вищевикладеного, керуючись Конституцією України, Законом України “Про статус народного депутата України”, “Про запобігання корупції”, Бюджетним кодексом України, залежно від компетенції, – вимагаю:

  1. Організації і здійснення перевірки змісту регіональних цільових та комплексних програм Одеської області у 2016 році в галузі охорони здоров’я та соціального захисту та соціального забезпечення з метою недопущення використання  коштів  обласного бюджету на тотожні заходи.
  2. Організації і здійснення перевірки стану фінансування регіональних цільових та комплексних програм Одеської області у 2016 році з обласного бюджету в галузі охорони здоров’я, соціального захисту та соціального забезпечення.
  3. Вжити заходів  контролю  щодо дотримання порядку проведення тендерних процедур та укладених договорів на поставку та установку медичного обладнання, відповідність здійснених поставок, якість та наявність обладнання,  медичних препаратів, а також їх термін використання та дотримання умов зберігання.
  4. Поінформувати про розгляд депутатського звернення і вжиті заходи  у строки, передбачені Законом України “Про статус народного депутата України”, а також з метою  забезпечення можливості брати участь під час перевірки  моїм  помічникам, інформувати про дати і час відповідних заходів.

Додатки, що надавалися раніше до вищезазначених органів, перелік деяких відповідей:

  1. Депутатське звернення від 28 жовтня 2016 року № 337/155-1 (/155-2, 155-3);
  2. Лист Одеської обласної ради від 16.11.2016 року № 4414/01/03-28/2174;
  3. Лист Національного агентства України з питань державної служби від 21.11.2016 року № 8583/11-16;
  4. Національного антикорупційного бюро України від 16.11.2016 року № 03/1-206/41033;
  5. Депутатське звернення від 11 листопада 2016 року № 337/164;
  6. Лист Одеської обласної ради від 18.11.2016 року № 4529/01/03-27/2183;
  7. Депутатське звернення від 18 листопада 2016 року № 337/172;
  8. Лист Одеської обласної ради від 28.11.2016 року № 4677/01/03-27/2244;
  9. Депутатське звернення від 22 листопада 2016 року № 337/176;
  10. Скрин-шоти з веб-сайту Одеської обласної ради;
  11. Лист Одеської обласної ради від 02.12.2016 року № 4745/01/03-27/2261;
  12. Розпорядження Одеської обласної ради «Про затвердження положень про структурні підрозділи апарату обласної ради»;
  13. Депутатське звернення від 02 грудня 2016 року № 337/185;
  14. Депутатське звернення від 08 грудня 2016 року № 337/191;
  15. Депутатське звернення від 08 грудня 2016 року № 337/192;
  16. Лист Генеральної прокуратури України від 16.12.2016 року № 19-190002вих-16;
  17. Лист НАБУ від 14.12.2016 № 02-206/45194;
  18. Лист ОДА від 17.01.2017 № 240/02-09/367;

19.Лист НАБУ від 17.01.2017 № 08/1-206/1894;

20.Лист СБУ від 27.01.17 р. № 14/П-50/14-661;

  1. Лист НАБУвід 30.01.2017 № 08/1-206/3731.

 Народний депутат України                                                  О.С. Пресман

Полная версия обращения

Читайте також