ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ (№337/233)

№337/225                                                                     « 29» березня 2017 року

Президенту України
Порошенку П.О.

Прем’єр-Міністру України
Гройсману В.Б.

Генеральному прокурору України
Луценку Ю.В.

Голові Служби безпеки України
Грицаку В.С.

Міністру внутрішніх справ України
Авакову А.Б.

Директору
Національного антикорупційного бюро України
Ситнику А.С.

Голові
Національного агентства України з питань державної служби
Ващенку К.О.

Депутатське звернення в порядку ст. 16
Закону України “Про статус народного депутата
України”

Прокуратурою м. Києва встановлена причетність Андрєєва В.І. –  першого заступника голови Шевченківської районної  в м. Києві державної адміністрації  Гаряги О.О.,  до створення злочинного угрупування, яке привласнило майно територіальної громади Шевченківського району м. Києва на суму більш ніж 27 млн. грн. Першому заступнику Гаряги О.О. повідомлено про підозру в розкраданні майна територіальної громади і заволодінні коштами комунальних підприємств.

Через підробку  документів в подальшому в нотаріальних конторах  змінювали  власника. Після цього комунальну власність переоформлювали на підконтрольні першому підприємства і здійснювали відчуження. За даними  слідства за такою схемою із комунальної власності незаконно були виведені 5 об’єктів нерухомості (нежитлові будинки і квартири) розташовані на території Шевченківського району м. Києва.

За результатами слідства задокументовано 10 фактів надання першим заступником Гаряги О.О. – Андрєєвим В.І. незаконних  доручень на зняття готівки з рахунків комунальних підприємств, контроль за якими він здійснював, на загальну суму 2 млн. грн.

Згідно із ст. 10 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» перший заступник голови місцевої державної адміністрації виконує обов’язки, визначені головою відповідної державної адміністрації, і несе персональну відповідальність за стан справ на дорученій йому ділянці роботи.

Враховуючи те, що відповідно до ст.12 вищезазначеного закону заступник голови не може суміщати свою службову діяльність з іншою, в тому числі на громадських засадах, крім викладацької, наукової та творчої діяльності у позаробочий час, входити до складу керівного органу чи наглядової ради підприємства чи іншої організації, що має на меті одержання прибутку, а також те, що відповідно до ст. 39 голова місцевої державної адміністрації здійснює керівництво діяльніст. першого заступника, несе відповідальність за виконання покладених на місцеві державні адміністрації завдань і за здійснення ними своїх повноважень – розкрадання майна територіальної громади і заволодіння коштами комунальних підприємств – обов’язки, які визначені головою Шевченківської у м. Києві державної адміністрації  Гарягою О.О. перед підпорядкованим першим заступником Андрєєвим В.І.

А перший заступник Андрєєв В.І., як особа, яка має три вищих освіти, у тому числі, за фахом правознавство Одеської  національної юридичної академії, магістр управління суспільним розвитком Національної  академії державного управління при Президентові України, кандидат юридичних наук за спеціальністю конституційне, муніципальне право,  відповідно до ст. 40 Закону України «Про  місцеві державні адміністрації» здійснював функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених головою місцевої державної адміністрації, і був відповідальний за стан справ у дорученій сфері перед головою місцевої державної адміністрації, органами виконавчої влади вищого рівня.

З 11 січня 2016 року посаду керуючого справами апарату Одеської обласної ради обіймає дружина Гаряги О.О. – Третьякова Л.Г. Стосовно порушень з боку Третьякової Л.Г. трудового законодавства України (систематичні прогули з п’ятниці по вівторок, відсутність на робочому місці у дні особистого прийому  (можливо здійснювала  відвідування чоловіка у Києві) , Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», невиконання розпоряджень керівництва щодо дотримання Закону України «Про доступ до публічної інформації в апараті обласної ради», робота за неактуальними  розпорядженнями Одеської обласної ради (Положенням про апарат Одеської обласної ради, Положенням про структурні підрозділи апарату) через  відсутність діючих, які, до речі,  були видані після моїх звернень: депутатське звернення від 28.10.2016 року – 31.10.2016 року видано Розпорядження «Про затвердження Положення про апарат», депутатське звернення від 22.11.2016 року – видано Розпорядження «Про затвердження Положень про структурні підрозділи апарату Одеської обласної ради» із суттєвими помилками, а саме, посиланням на розпорядження, якого не існує. Лише в січні 2017 року, після реагування на моє звернення з боку голови Одеської ОДА, виправлений варіант даного розпорядження було розміщено на сайті Одеської обласної ради.Щодо вищевикладених фактів  неодноразово були надіслані депутатські звернення на адреси Голови Одеської обласної ради,   ГПУ,  СБУ, САП, Нацдержслужби,НАБУ,  НАПК, МВС.

Відповідно до відповідей ГПУ, СБУ, НАБУ,  Нацдержслужби  – це питання, які не належать до їх компетенції.

САП перенаправила депутатські звернення до прокуратури Одеської області для проведення перевірки.

За відповіддю НАПК від 15.03.2017 року № 30-02/6598/17: «питання, викладені у Ваших депутатських зверненнях, відповідно до Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 500, належить до компетенції Національного агентства України з питань державної служби». Проте, Нацдержслужба  не надає відповідей по суті.

За відповіддю МВС України від 16.02.2017 року № 2140/01/14-2017, за результатами розгляду одного з моїх депутатських звернень щодо неправомірних дій службових осіб КП «Облтрансбуд»  Одеської обласної ради, слідчим відділом Приморського відділу поліції в м. Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області відомості про кримінальне правопорушення 08.02.2017 за № 12017160500000671 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань з правовою кваліфікацією за ч. 1 ст. 191 (Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) Кримінального кодексу України. На даний час у зазначеному кримінальному провадженні здійснюється досудове розслідування в порядку, встановленому Кримінально-процесуальним кодексом України.

А голова Одеської обласної ради Урбанський А.І. , так само, як і голова Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації  Гаряга О.О., жодних порушень законодавства України з боку  своїх підпорядкованих не бачить, посилаючись при цьому на Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве  самоврядування» і відповідаючи: «Голова обласної ради призначає і звільняє керівників та інших працівників структурних підрозділів виконавчого апарату», «Питання про застосування до працівників апарату обласної ради заходів заохочення та дисциплінарних стягнень в установленому законодавством порядку вирішуються головою обласної ради», «З питання зазначеному у вашому депутатському зверненні, порушень не встановлено».  Недотримання, ігнорування порушення законодавства України з боку вищих посадових осіб місцевих органів державної влади призводить до  привласнення та розкрадання майна територіальних громад, завдання матеріальної шкоди державі в особо великих розмірах кланами  Гаряги-Урбанського , формує зростання рівня недовіри населення  до органів державної та місцевої влади.

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про статус народного депутата України», на підставі антикорупційного законодавства України, враховуючи  формальні відповіді  від органів, які повинні попереджувати прояви корупції та злочини, що можуть завдати матеріальної шкоди державі, з метою недопущення порушення чинного діючого законодавства України, попередження умов, які можуть викликати  зростання рівня недовіри населення до органів державної та місцевої влади, –

в и м а г а ю:

  1. Здійснення комплексної перевірки роботи  голови Одеської обласної ради –  керівника виконавчого апарату Одеської обласної ради Урбанського А.І.
  2. Здійснення перевірки роботи управління з майнових справ Одеської обласної ради, очолюваного Лунгулом В.В.
  3. Здійснення перевірки роботи керуючої справами Апарату Одеської обласної ради Третьякової Л.Г.
  4. Здійснення перевірки роботи структурних підрозділів Апарату Одеської обласної ради.
  5. Поінформувати про вжиті заходи за результатами розгляду депутатського звернення відповідно до чинного законодавства.

З повагою,

Народний депутат України                                                   О.С. Пресман

 

Полная версия обращения

 

Читайте також